Повернення-обмін


ПОВЕРНЕННЯ / ЗАМІНА

Наше підприємство гарантує прийняття/заміну товару, який не використовувався протягом 14 днів. Початок обчислення строку починається з дати одержання та регулюється Законом «Про захист прав споживачів».
Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:
 - товар, що не був у вжитку і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не зазнавав змін тощо;
 - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
 збережено всі ярлики та заводське маркування.
Ми повернемо кошти за Ваше замовлення після отримання товару та розгляду поданої заяви на повернення/обмін, але не пізніше 7 днів з моменту надходження цього товару та заяви на повернення/обмін.
У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?
Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:

 Зверніть увагу!
Звертаємо Вашу увагу, що посилки, надіслані з пересиланням за рахунок отримувача, ми не отримуємо. І тут посилки повертаються відправнику.
Якщо повернення посилки відбулося з вини магазину, а саме:
- товар не відповідає опису на сайті магазину;
- код отриманого товару відповідає коду замовленого товару;
- бракований продукт.

Ми відшкодуємо Вам вартість пересилки після отримання копії квитанції перевізника.

Гарантія товару

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника та набирає чинності через два дні після передачі замовлення в кур'єрську службу (при Інтернет-продажах) або з моменту покупки в магазині. На товари з позначкою "Б/У" гарантія не поширюється. Перевіряйте товар на комплектацію та відсутність дефектів при його отриманні (комплектація визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
Гарантійний термін на одяг/взуття в магазині складає 1 місяць з моменту покупки.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені використанням неналежних батарей або неправильним підключенням до електромережі.
Як здійснюється повернення/заміна товару
Кошти за придбаний товар повертаються після вчинення наступних дій:
покупцем складу магазину передано товар у первісному стані. Нашим працівником підтверджено його цілісність, повна комплектація, наявність заводських маркувань, оригінальна упаковка. На поверненому товарі повинні бути відсутні ушкодження, у тому числі подряпини та сколи;
розгляду клієнтської заяви компетентним працівником магазину про здачу або заміну виробу;
Якщо ви сплатили товар за безготівковим розрахунком, але його не виявилося в наявності, вам потрібно заповнити бланк на повернення коштів та надіслати нам на пошту llc.odin.s@gmail.com або у вайбер (Бланк на повернення коштів);
 Терміни для повернення/заміни виробу
Термін, за який потрібно замінити/повернути товар, становить 7 банківських діб. Термін починає відраховуватись з моменту передачі виробу на склад разом із клієнтською заявою.
Порядок оформлення повернення/заміни?
При необхідності направити замовлений виріб до магазину, щоб замінити або повернути кошти, необхідно заповнити спеціальну заяву в приміщенні Нової Пошти. Пересилання товару, який клієнт вирішив повернути чи замінити, провадиться за рахунок покупця.
* початок відрахування терміну купівлі товару провадиться з моменту його отримання в приміщенні служби доставки «Нова пошта».
 З усіх питань звертайтесь за телефонами на сайті компанії

Зворотний дзвінок